2014. augusztus 8., péntek

Visszatértem, de vissza én!

Szóval, van itten az a dolog, hogy én annak idején - több, mint egy éve, az biztos - elkezdtem egy blogot. Azzal a felkiáltással, hogy szeretek írni, meg olvasni, meg írni azokról, amiket éppen olvastam, tehát nosza, szóljon ez a blog olyan könyvekről, melyeket mások írtad, és olyan "izékről" amiket meg én.Ez az elképzelés az összes Disney-hercegnőt kenterbe verte naivitásból, mivel lássanak csodát, nem működött a rendszer, ami szépen el is vette a kedvem.

Viszont valamelyik nap eszembe jutott, hogy de álljunk meg egy percre! Még mindig szeretek olvasni. Még mindig van véleményem a könyvekről, amiket olvasok. És még mindig szeretném azt az Internet végtelen fekete lyukába hajítani, a többi vélemény mellé, ami mindenkinek van, de senkit nem érdekel (ezt a nézetet általában egy egész másféle lyukhoz szokták hasonlítani). Szóval itt vagyok újból, frissen és illatosan, új sablonnal felfegyverkezve - hogy működik-e, azt majd az idő próbája eldönti, ha elszállt felette az a bizonyos vasfog -, ezúttal viszont változások történtek. 

Egy darab: nem lesznek feltéve írások. Ez a blog mostantól csak a könyvekről fog szólni, azon belül is azokról, amikről úgy gondolom, megérnek egy blogposztot. Azt nem garantálom, hogy értelmes vélemény lesz, de hogy vélemény az tuti. Az se biztos, hogy pozitívak, sőt, már magam elé vizionáltam egy disztópikus jövőt, amiben ez a blog lesz az én kis digitális dühöngőarénám, mindenesetre jövendő haragszomrádokat megelőlegezve előre leszögezem: minden vélemény szubjektív. Nem állítom, hogy nem fog elsiklani a figyelmem néhány dolog felett a könyvekben, melyek amúgy mindent megmagyaráznak, elvégre én is ember vagyok. Lehet, hogy valami, ami nekem nem tetszik, zseniális a maga nevében, és csak én nem értem meg, mert mittudomén, nem nőttem fel hozzá. Olyan dologért magyarázkodok, amit még el se követtem, és ha valakit ennek ellenére sérteni fog a véleményem, nyugodtan az orromra koppinthat egy e-mail vagy megjegyzés formájában. Azért én is igyekszem majd visszafogni magam.

Írásra visszatérve, nem tudom, hogy fogok-e külön blogot készíteni nekik (ha valaki emlékszik még az Élőholtak agóniája című fergeteges Warcraft világon alapú fanfiction művemre aminek ide kábé hét fejezete került fel, na, az még jelenleg is futó projekt), de egyelőre úgy tervezem. Aztán majd meglássuk.

Na, ennyi szócséplés azt hiszem egyelőre elég is volt, beszéljenek helyettem a posztok, majd hamarosan érkezem egyel, valós visszatérésemet megünnepelném (csak még nem döntöttem el, mi legyen a befutó).

Szervusztok és pá!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Én volnék

Olvasok és írok - mindenről, ami kicsit is felcsigázza hangyányi agyam lelkesedésért felelős dudorait. Huszonplusz éves, de már nem egyetemista. Szenvedélyes csokiimádó. Lelkes webcomic olvasó - wow, már hármat is követek, such nerd. Lelkes meme-másoló. Néha random angolul szólal meg. That's me - fragments of me. Ha kérdésed, vagy észrevételed van, vagy csak beszélgetni szeretnél, ezen az e-mail címen elérhetsz: zillah122@gmail.com

Keresés ebben a blogban