2012. október 7., vasárnap

Kezdő helyzetjelentés

Szóval itt volnék. A blogos világban végül én is megcsináltam a saját, nagyon vadonatúj blogomat.
Aminek szánom: könyvélményeim és írásaim közzététele, legalábbis remélhetőleg ez lesz belőle. Tudom, hogy nem vagyok az ötlettel egyedül, de már olyan régóta néztem irigykedve a jobbnál-jobb könyves blogokat, hogy egyefene, gondoltam, én is belevágok.
Milyen olvasmányok kritikái lesznek itt (kizárólag szubjektív véleménnyel)? Hm, ez fogós kérdés. Ízlésileg elég széles skálát mondhatok magaménak. Nagyon kedvelem a YA műfajt, vagyis a fiatal felnőtteknek szánt könyveket, lehetőleg fantasy köntösben. Ezt a dunyhát még csak mostanában kezdem levetkőzni, klasszikus fantasy és sci-fi könyvek olvasásával. Olykor-olykor becsúszhat néhány történelmi regény is, ha épp olyan hangulatom van.
Ami nem lesz: nem bírom a romantikus könyveket. De komolyan. Az én szememben ezek mind egy kaptafára íródtak, és tényleg nem bántásként mondom ezt a műfaj rajongóinak, ez csak egyéni vélemény. Kivételt képez talán a történelmi romantikus, szóval amit én nem bírok az leginkább az úgynevezett chick-lit.
Plusz még: nos igen, az írásaim. Körültekintően (de hogy mennyire eredményesen, azt majd meglátjuk) egy blogba próbálok belesűríteni azt, amit olvasok, azzal, amit írok. Ezek egyelőre fanfictionon és novellák, melyek más író oldalakon is megtalálhatóak már, szóval ha valakinek ismerősek lesznek, az nem a véletlen műve. Szépen lassan tervezem felpakolni a fejezeteket, és egy szépen napon talán utol is érem magam:)
Szóval ez lenne az én kezdésem blogtémában, hamarosan várható lesz egy bejegyzés A szél neve című könyvről, amit mostanában fogok elolvasni.
Addig is szép napot mindenkinek!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

Én volnék

Olvasok és írok - mindenről, ami kicsit is felcsigázza hangyányi agyam lelkesedésért felelős dudorait. Huszonplusz éves, de már nem egyetemista. Szenvedélyes csokiimádó. Lelkes webcomic olvasó - wow, már hármat is követek, such nerd. Lelkes meme-másoló. Néha random angolul szólal meg. That's me - fragments of me. Ha kérdésed, vagy észrevételed van, vagy csak beszélgetni szeretnél, ezen az e-mail címen elérhetsz: zillah122@gmail.com

Keresés ebben a blogban